Drogi Rodzicu

Mamy przyjemność poinformować Cię o dużej zmianie, jaka zaszła w placówce Filemon, do której uczęszcza Twoja pociecha. Od tego momentu placówka, do której uczęszcza Twoje dziecko, korzysta z aplikacji LiveKid 2.0.

Wdrożyliśmy system LiveKid, aby ułatwić pracę personelu oraz poprawić Twój kontakt z miejscem, gdzie Twoje dziecko przebywa większość dnia. W ciągu dnia bedziesz otrzymywał takie informacje jak ilość procentową zjedzonych posiłków. W momencie wyjścia na spacer, uśpienia pociechy dostaniesz automatycznie informację na swój telefon. Brakuje pampersów w placówce? to nie problem, od razu otrzymasz powadomienie o braku i prośbę o dostarczeniu kolejnej poaczki. Najważniejsze to ciągły kontakt z placówką który umożliwia czat. W każdej chwili możesz spytać opiekunki jaki ma nastrój Twoje dziecko. Jeśli Twoje dziecko jest chore możesz zaplanować jego nieobecność w dzienniku a aplikacja nie naliczy wyżywienia podczas choroby. Rachunek za pobyt dziecka również jest widoczny w aplikacji.

Aby jednak było to możliwe, niezbędne jest Twoje pierwsze logowanie tak więc w imieniu wszystkich pracowników, bardzo prosimy, abyś zalogował się do aplikacji już teraz, zajmie to maksymalnie 3 minuty a wszystkim nam znacząco ułatwi pracę. Wystarczy, że zalogujesz się raz, nie musisz wpisywać e-maila i hasła przy każdym uruchomieniu aplikacji.

Cały system jest dostępny na aplikacje mobilne, więc aby go ściągnąć:
1. Wejdź do Sklepu Play bądź Appstore na twoim telefonie;
2. Wyszukaj aplikację „LiveKid 2.0” i ściągnij ją;
3. Użyj danych do logowania które zostały wysłane na maila (wiadomość może znajdować się w folderze SPAM)
Spokojnie, hasło możesz w każdej chwili zmienić w aplikacji

Gdybyś jednak miał problemy z zalogowaniem, pytania dotyczące działania aplikacji, zadzwoń do nas pod numer 727 935 248 albo napisz email na adres hello@livekid.com.